Asa a aparut blogul meu, micul meu loc de refugiu, printre micile voastre magazine,in care ma strecor zilnic, timp de cateva minute...pentru a-mi reincarca bateriile...Asta as vrea sa fie Beautique So Antique si pentru voi...Tot ce veti gasi in "camaruta" sunt lucruri noi sau SH, in stare foarte buna, unele pe care le-am cumparat, dar nu le-am purtat niciodata...pentru ca niciodata nu m-am dezis de faptul ca sunt femeie ...nehotarata. :) Pe principul "toate-s vechi si noi sunt toate", nu am sa postez vreodata ceva ce s-ar defini prin lipsa de respect la adresa voastra.... Pfff...sunt noua...pe blog, dar ma caracterizeaza atributul "antique" , pentru ca m-am indepartat de acea perioada a vietii, pe care vreau sa o readuc prin acest beautique...

miercuri, 17 aprilie 2013

Fusta denim F.G. Authentic [marime 44-46, 100% bumbac, stare excelenta, culoare: denim, lungime medie (midi), aplicatie florala prin cusatura, 65 lei]. Pentru detalii: beautique.so.antique@gmail.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu